Pagina's

5 mei 2013

Review - Action perzik/walnoot masker.

Ik test vandaag een masker van de action uit.
Ik heb al eens eerder een masker uitgetest van de action, maar ik dacht nou deze masker kan der ook wel bij.
Deze masker is bedoeld voor de normale tot vette huid .

 Er zitten 2 masker zakjes in.
Best veel dus voor maar 0,69 cent! Ik dacht dat dit een dikke klodderige masker was maar ik was zeer verrast het is erg vloeibaar.
Zelfs 1 zakje is te veel voor 1 keer dus het is al gechickt voor 2 personen.
perfect voor moederdag!
......................................
Nou het maskertje heb ik eraf gehaald.
MY GADDD. mijn huid voelt als herboren serieus ! dit gevoel heb ik nooit gevoeld.
Baby billetjes face. hihihi.
Nou ik heb over dit maskertje slechte dingen gehoord.
Ik vind heb wel fijn en als ik over me puisten masseer of wrijf dan korrelen ze nu weg?
heeel raar maar nu ben ik wel puist vrij. :)
LIKELIKELIKELIKELIKELIKE
ik geef dit masker een 7,5. omdat ik heb wel fijn vind.
Ik denk dat ik hem fijn vind omdat ik niet acne ect heb dus geschikt voor mijn huid!
Ik vind hem beter dan de vorige die was dus abrikoos.
Ik ga hem zeker weer eens kopen.

LOVELOVELOVELOVE.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten