Pagina's

29 apr 2013

Vonden jullie begin 2013 ook enorm koud?
En eindelijk is het nu wat warmer, maar ik hoop dat het binnenkort warmer wordt :)
Ik kreeg door het weer droge lippen.
Jullie niet? jawel? nou ik heb wat wat tips voor jullie om alvast softie lips te creƫren. Summer feeling <333

  
Tip 1: Velletjes weghalen.
Ik doe al jaren een techniek om mijn velletjes simpel weg te halen. Dat doe ik met een dop van een flesje drinken, je ziet als goed is dat een dop allemaal van die streepjes heeft. Als je die streepjes zo langs je lippen laat glijden dan zie je als goed is je velletjes in de dop verschijnen en je lippen zijn al wat zachter yeah!
Heb je geen dop? Dan kan je gewoon een tandenborstel gebruiken dat gaat iets langzamer en het werkt niet zo perfect 
   

  Tip 2: scrubben <3.
Ook scrubben helpt heel goed , gebruik liever face scrub dan body scrub want je lippen hebben speciale dingen nodig al snel is bodyscrub niet natuurlijk en bevat veel slechte dingen en face scrub is meer betrouwbaar en de lippen zitten op je gezicht hihii...

Tip 3:  Toettjeee!
Nu kan je een lekkere lipsmacker of lipbalsem op doen ...
Als extraatje hiihih
MJAMMM

Kisssss <3    
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten