Pagina's

19 apr 2013

DIY: voetkussentjes

Grrrr, wij vrouwen herkennen het, leuke high heels kopen en de volgende dag de heels dragen en dan last krijgen van je voeten helemaal rood en pijn doen ze ook!
Ik heb een soort Do It Yourself!

Wij meiden kopen BH'S soms heb je vulling in de BH die je eruit kan halen handig toch?
noujaa, als ik BH'S koop gaat de vulling bij mij er altijd uit. ik hadtoevallig had ik nog 6 van die vullings in me kast liggen.
Jullie raden nu al zeker waar voor je ze kan gebruiken.
JAAAAA ALS VOETKUSSENTJES.

Nou meiden het werkt echt goddelijk,
het loopt ook nog best lekker .
Ze zijn ook nog makkelijk om te wassen dus echt ze helpen wonderlijk.
Psst, gel vulling loopt lekkerder en je voeten gaan minder snel zweten hihii.....

LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten