Pagina's

28 mrt 2013

Yay Or Nay? : Dr. Martens





Dit is nu een trend, de Dr. Martens schoenen.
Dit is zo iets van je vindt ze gewelidig of spuug lelijk, zelf vind ik ze erg tof vooral met een opvallende legging en een oversized vest.
typisch mij ^___^


Dr. Martens de schoenen die eigenlijk uit de jaren tachtig komen. Klaus Maertens werkte in de jaren ’80 als dokter bij het Duitse leger. Hij had zijn enkel bezeert en de legerkistjes (de schoenen die ze bij het leger moest dragen) vond hij niet lekker zitten met zijn bezeerde enkel. Hij maakte de legerkistjes na met comfortabele materialen: de Dr. Martens van nu!
Je hebt ze in allerlei soorten kleuren en maten van simpel zwart tot tijgerprint.
Ik moet toegeven: in het begin keek ik vol afschuw naar deze schoonheden.




   




 DAMNN.

leuk toch?






zoek maar op google je krijgt duizende resultaten! 
betreft prijs zijn ze opzicht niet super duur maar ook niet goedkoop!
Ik. Ben. Verliefd. Prijzig zijn ze overigens wel. Zalando verkoopt ze voor ongeveer 140 euro per stuk. Bij de Sacha zijn ze ook te koop.
en american base noem maar op! 
ik ben nog wel aan het twijfelen of ik ze zal kopen, ik denk dat ze slomp bij me staan maarja.


Dr. Martens wat vind jij?
   love  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten