Pagina's

31 mrt 2013

Afvallen ? do and dont

AFVALLEN.
Hmm, wij meisjes kennen het!

Owhneee weer 2 kilo aangekomen fuck it :o
Maar wij denken gelijk , ik moet afvallen.
Maar de volgende dag maakt je moeder weer lekkere dingen herkenbaar? Ik geef jullie wat do and don't s.

Do:
- Kijk in de spiegel en noem 3 dingen op waar je blij mee bent en 3 dingen die niet, zo weet je zeker dat niet iedereen perfect is. zelf heb ik dit ook gedaan. filmje hier naast!

-  Als je wat lekkers ziet, stel je zelf dan vragen zoals :heb ik wel honger? ik ben toch bezig met afvallen waarom wil ik dan zoveel eten? of ik kan ook wat gezonds pakken toch?


- Jullie kennen het wel wat junkfood eten en paar minuten erna weer zo maar door.
maar dat kan je beter niet doen neem bijvoorbeeld van 15 kleine stukken junkfood 1 (groot) maaltijd met gezonde stukken fruit of groenten wat niet altijd lekker is maar je wilt toch afvallen?

- Als je uitgaat en je wilt zo graag wat drinken , neem dan in plaats bijvoorbeeld bier , water of wijn veel minder calorieen  !

- SPORT!
als je sporten moeilijk,saai en mannelijk vindt.
Is het moeilijk om te beginnen met sporten wat ik zelf echt een aanrader vind zijn de Doutzen Kroes the sextiest workout.
ZOOOO LEERZAAM!
ik doe zelf deze : 
voor mijn benen. 
ik kreeg hierdoor dunnere benen en sterkere .

Don't
- Je moet je zelf niet dik vinden.
Zo wordt je onzeker en dat is niet goed noem je zelf mooi.
er zijn veel dikkere mensen toch?

-Ga geen plaatsen opzoeken van een anorexia patient.

zo maak je je zelf onzeker en booos, zoek liever plaatjes op van dikkere mensen ;)
 en vergelijk die metjou , veel verschil toch?


- Geen feestje vieren met junkfood ect,
Maar bepaal een Gezond thema!
Fun toch ? en allemaal sexiest workouts doen.
en food? broodje gezond en salades van groeten enzo.
dat kan toch ook lekker zijn?
MJAMM    

-Ga niet iedereen vertellen dat je afvalt.
Vertel je ouders erover en je beste, voldoende toch niet heel de buurt hoeft te weten dat je afvalt onzin toch .
Aandacht te kort?

-Stop geen vinger in je keel.
Ga geen strenge dieets volgen .
En ga vooral niet streng zijn met je zelf..
          
  
 

 Dit zijn mijn tips!
hopelijk hebben jullie er wat aan.
LOVEE.   
 
 
 




2 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een goed bericht omdat veel meisjes vinden dat ze te dik zijn. Alleen ik heb een tip voor je, wat ik zelf fijner vind.
    Kleiner lettertype en niet alles zo doorelkaar.

    Verder ga zo door! xx

    BeantwoordenVerwijderen